Australia & New Zealand, the adventure of a life time....

De 1e dagen van onze reis

G'dayMates!

Na One ''Hell of a Flight'' van wel 30 uur zijn we aangekomen in Melbourne.

Het was nog even de vraag of we onze vlucht naar Australie wel kondenvervolgen omdat er iets niet in orde was met het visum van Eveline, het paspoort nummer klopte niet, ipv van een O moest het een nul zijn. Uiteindelijk kon het met een telefoontje naar Canberra geregeld worden en mochten we alsnog mee met de vlucht. Toen we in Singapore aankwamen dachten we dat we in Border Security waren beland van National Geographic. Verschillende beveiligers stonden iedereen te observeren die uit het vliegtuig stapte, we voelden ons net criminelen.

Al met al hebben we een goede vlucht gehad alleen het was wel erg lang. We zijn erg blij dat we pas over een lange tijd terug hoeven te gaan..

Prima Hostel in Melbourne, en de backpackers die we tegenkomen zijn allemaal heel vriendelijk, het is een relaxte sfeer!!!

We zijn nuin het ongerepte Tasmania! Daar heb je echt het idee dat je aan het einde van de wereld bent.

We verblijven nu voor een paar dagen bij Mineke & Les in St. Leonards. We hebben echt al heel veel gezien;heuvels, bush, forest, de Tamer riverand many Roadkills!!! We hebben nog geen levend dier gezien, haha

Cool

Morgen een flinke Bushwalk maken maar opgepast: vandaag weer een Bushwalker vermist en zwemmen gaan we ook maar niet doen want er is vandaag weer iemand door een haai opgegeten!! Het nieuws op de tv is hier dus erg interessant.

Dus als jullie niks meer van ons horen weten julile waardoor het komt

Wink

Have a Good one!!!

Marin

Hahah, dus toch een 0.. Gelukkig dat het allemaal goed gekomen is!

Have fun! xx

Cobie

Idd dus toch een nul. Het blijft onduidelijk.
Ik zal het doorgeven:)
Foto's zien er goed uit trouwens.
Eef wil je mn mail over autoscout beantwoorden?

Kus XxMamXx

Anneke van Kooten

Als jullie toch gaan zwemmen is de kans dus ruim aanwezig dat jullie in ieder geval wél levende dieren zien :-) Doe dat dus maar vooral niet!!!! Pas goed op elkaar in the bush. Have fun x

Roxanne

Doen jullie maar voorzichtig :)
Me love Mr Possum en Mr Magpie!
Veel plezier op Tasmania! Ook een foto maken van zo'n Tasmanian devil he :)

Loveyou 2! Dikke kus

Marten

In nederland heb je geloof ik geen O in het paspoort, alleen maar een nul, om verwarring te voorkomen.

Singapore staat bekend om de strenge regels. als je je kauwgom op straat uitspuugt: 300 dollar boete.

Bestaat de tasmaanse duivel nog?

Sander

Goed om te horen dat jullie goed zijn aangekomen!
Mooie foto's! Kome der nog veel meer natuurlijk

Geniet van Tasmanie! En de groetuh aan mr Possum!

Maud

Fijn zo vlug al iets van jullie te horen en te zien ! Goede zaak dus dat jullie uiteindelijk toch een blog hebben aangemaakt...
Groetjes aan Taz !

Dikke kus mam xxx

Annemiek

Pfff jeetje toch een 0 haha.. gedoe allemaal :p
zo te horen hebben jullie t helemaal naar jullie zin gelukkig! doe onze australian family de groetenn!!!

heeeel veel plezier schatjes! xx