Australia & New Zealand, the adventure of a life time....

Bijna naar huis

Momenteel zijn we nog in Cairns, hier hebben we veel leuke dingen gedaan zoals snorkelen in het Great Barrier reef en zijn we naar Cape Tribulation geweest.

Omdat we bijna thuis zijn zetten we geen verhalen meer op het reislog, die verhalen komen wel als we weer thuis zijn.

Leuk dat jullie ons allemaal hebben gevolgd en tot snel!

Groetjes Friso & Eveline

christa

Lieve Luitjes

Geniet nog van de laatste uurtjes van jullie mooie reis. Een hele goeie terug reis. En bedankt voor de mooie reisverhalen.

xxxx Christa

Daphna

Hoi Eef en Friso, ik vond het super leuk om al die maanden jullie reisverhalen te lezen. Als ik in NL Ben wil ik de foto's erbij zien :) fijne reis terug. Xx

Anneke

Goede reis naar huis jongens. Ook wel fijn om weer thuis te komen toch??? Xx

Karin

Hey sweeties, wij verheugen ons erop jullie weer te zien. Geniet van jullie laatste dagen daar en wij wensen jullie een hele goede terugreis. Dikke knuffel en liefs van Gerard, Karin, Julian.x

Annemiek

Hoi lieffies, vind het fijn dat jullie weer naar huis komen!! Nog maar 5 nachtjes!! Heeele goede reis terug, doe voorzichtig!! Heel veel liefs XXX love youu

marten

eind goed al goed. Ik hoop dat ik een waterdragon als souvenier krijg. Importrestricties heb ik nog nooit van gehoord.

Eugenie

geniet nog van de laatste dagen.
have a safe trip back.
liefs
eugenie

Maud & Rox

Tot donderdagochtend op Schiphol !
Goede terugvlucht !

Dikke kus,

Mam & Rox

Cobie

Eindelijk............
We zijn héél benieuwd naar jullie ervaringen, foto's en film.Nog 3 nachtjes:)

Love XxMamxX